Monday, July 30, 2012

My Boy - a virtual swap challenge

The Masters of Forgery at Counterfiet Kit Challenge blog did a virtual swap challenge. We were paired and each partner gave the other a list of 10 top items, from which we had to choose at least 5 items to include in our layouts.
My parnter was the very talented lady, Susanne, who gave me this list:
1) Vintage theme patterned paper;
2) Color core cs;
3) Plain chipboard elements to be altered;
4) Perelized vintage style buttons;
5) Raised alphabet letters, preferably in a script font;
6) Paper flowers;
7) Stickers;
8) Ribbon;
9) Something metal;
10) A stamp
I managed to use ALL 10 items, and this is what I came up with:
The photos are of my youngest, from the last 2 years.
The items I used are:
Vintage pp is Bo Bunny, and so are the trinket and the butterflies (both for the metal item, along with the flower brads in the center of the flowers); The plain chipboard is the bracket frame, which I covered with gesso and then used distress ink to paint it; the pale blue cs is color core; I used 3 vintage style buttons from my stash and adhered a tiny pearl in the middle of each one of them; the raised alphas are Thickers, but the scrift font I had didn't fit to the whole lo, so I used another font; for the paper flowers I mixed some Prima flowers along with my handmade flowers; the photo frames are EP stickers (from my June Counterfeit Kit); I tied a little riboon on top of the vertical stripe, and used a stamp on the upper right side. 
Here are some close-ups on the details:



You should pop over to Susanne's blog, to see what beautiful layout she made with MY list... and you also should hop to the other CKC ladies, to see how they challenged each other.
Thanks for stopping by! I love reading your comments.
בבלוג של קיט החיקוי, חברות הצוות השתתפו באתגר פרטי פנימי - התחלקנו לזוגות, וכל אחת שלחה לבת הזוג שלה רשימה של 10 פריטים, מתוכם בת הזוג צריכה הייתה להשתמש ב-5 פריטים לפחות לדף המעוצב שלה.
אני קיבלתי את הרשימה הזאת:
1) דף מדוגם וינטאג'י;
2) קארדסטוק עם ליבה צבעונית;
3) צ'יפבורד חלק, לעצב אותו בעצמי;
4) כפתורים וינטאג'יים עם פנינים;
5) אותיות תלת-מימד, רצוי בפונט של כתב יד.
6) פרחי נייר;
7) סטיקרים;
8) סרט;
9) משהו מטאלי;
10) חותמת.
בסופו של דבר שילבתי את כל 10 הפריטים:
קארדסטוק הבסיס הוא עם ליבה צבעונית; הדף המדוגם הוא במראה וינטאג'י, של BO BUNNY; המסגרת של סוגריים היא צ'יפבורד שכיסיתי בג'סו וצבעתי עם דיו דיסטרס; כפתורים וינטאג'יים, ובמרכזם הדבקתי פנינה קטנטנה; אותיות תלת-מימד, אם כי בפונט אחר כי אלו שהיו לי בפונט של כתב יד לא התאימו לדף; פרחי נייר - זה לצד זה פרחי פרימה עם פרחים שהכנתי בעצמי (מצא את ההבדלים....); המסגרות של התמונות הן סטיקרים (מקיט החיקוי של חודש יוני); סרט קטן שנקשר בראש הרצועה עליה הודבקו התמונות; בראדים במרכזי הפרחים, תליון ופרפרים ממתכת; חותמת בצד הימני העליון.
התוספת שלי היא השימוש בגלימר מיסט, מתחת לפרחים וסרט התחרה.
זה היה אתגר מאד כיפי, אם כי השתהיתי מאד בהכנתו, ובסוף הכנתי אותו ממש במהירות (הלו"ז הוזז במקצת בשבילי...).
הקונספט של האתגר הזה מאד אהוב עלי, כי הוא מאפשר מתיחה של גבולות היצירתיות, בהתאם לתכתיבים של מישהי אחרת, ועדיין התוצר הסופי הוא כל כך בסגנון שלי.
תודה על תשומת הלב, ואשמח מאד לקרוא את התגובות שלכן.

Sunday, July 29, 2012

Handsome Boy


Another layout from my July Counterfeit Kit (the last lo for this month). 
I'm not a multi-photos scrapper. Usually I use one photo, maybe two; three rarely, but when I saw the sketch Keri Babbitt made for My Mind's Eye, I thought I'll give it a try to make a multi-photos layout. Here's the sketch:
I took a few photos of my eldest, since he was a baby till last summer. I used dp from Indie Chic line, from several collections. I also used more MME products on this lo - brads and stamps.
Here are some close-ups on the details:



It also goes for the challenge at Scrap Africa - "About a Boy". My journaling  is about how my boy, at the age of 10y,  is almost at my height, almost with the same size of shoes, and how joyful it it for me to see him growing.
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated!
דף נוסף מקיט החיקוי, אחרון לחודש זה. כולו ממוצרים של MME - דפים מדוגמים, בראדים וחותמות.
בד"כ אני משתמשת בתמונה אחת, מקסימום שתיים, בדף מעוצב. נדיר אצלי להשתמש ב-3 תמונות ומעלה. כשראיתי את הסקיצה בבלוג של MME, החלטתי לנסות להשתמש בה ולאתגר את עצמי לדף מרובה תמונות. 
אספתי כמה תמונות של הבכור, מינקותו ועד לקיץ שעבר. בחרתי דפים ש'מדברים' זה עם זה, בשילובי הצבעים ובדוגמאות (זיגזגים עדיין טרנד לוהט בעולם הסקראפ). 
לא צילמתי הפעם את שלבי הביצוע. פינת החסכן כיכבה גם בדף הזה...
את דף הבסיס הבהיר תפרתי ביד לדף המסגרת המדוגם. פינצ'צ'תי דף מדוגם בשני פאנצ'ים שונים, כשאני משתמשת פעם בצד מדוגם אחד ופעם בשני - ואלו הרצועות האורכיות מתחת לתמונות.
השלמתי את הדף עם כמה קישוטים - שוב תפירה ידנית ובראדים. הקישוטים הללו 'מקרקעים' את ארבעת הדפים המדוגמים המלבניים ומאחדים אותם. גם החותמות, לכותרת ולתאריך, הן של MME.
תודה שקפצתן להסתכל, מותר גם להשאיר תגובה...

Saturday, July 28, 2012

The Ninja Warrior

Challenge #3 at Counterfiet Kit Challenge blog is all about a hero in our lives. Well, I can think of many heroes  in my life, but this time I took it to the fun point of view :). The photo is of my youngest, 2.5 years ago, wearing a Ninja Warrior costume. Isn't he just a real hero?
I used sketch #8 from Scrap Africa, and I mirrored the sketch to fit my photo, and the journaling block turned into a banner on the left upper side:
All supplies are from my July Counterfiet Kit: Bazzill cs; and all the rest afe MME - dp, 3D stickers, a brad and stamps.
I also used my homemade bricks mask with gesso and some TA glimmer mists.
Here are some close-ups on the details:


You should really go and check what the other Master Forgers did for this challenge. Beautiful creations. Look at CKC blog for the links.
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated!
דף נוסף מקיט החיקוי של חודש יולי. הפעם האתגר היה "גיבור בחיינו". יש כמה גיבורים בחיי שיכולתי להקדיש להם דף, אבל בחרתי לקחת את האתגר לכיוון יותר קליל ומחוייך, ולהשתמש בתמונה של צעיר הבנים בפורים לפני שנתיים פלוס, מחופש ללוחם נינג'ה. עבורו, הצירוף של דרקון ונינג'ה - פשוט צירוף מנצח. אכן גיבור :).
כל החומרים בהם השתמשתי הם מקיט החיקוי של חודש יולי. חוץ מהקארדסטוק, כל יתר הדפים המדוגמים, כולל המסגרת, הם שאריות מפרוייקטים קודמים (פינת החסכן ממשיכה, ובגדול). לכתחילה הכנסתי קארדסטוק כתום לקיט כדי לאתגר את עצמי. הקארדסטוק הזה נמצא אצלי כבר זמן רב (ויש לו עוד איזה אח או שניים...), ואני אף פעם לא משתמשת בו. אז החלטתי לאתגר את עצמי ולהשתמש בו. כמעט שהייתי בטוחה שגם הפעם אחזיר אותו לאיפסון בלי שימוש, אבל העזתי והשתמשתי בו כרקע...
כך התחלתי - עם בחירת הדפים. הוספתי גם ג'סו ומסיכת לבנים תוצרת בית (הנה ההדרכה איך להכין אותה):
מסיכת לבנים, שעליה התזתי גלימר מיסט. לא תכננתי נכון, אז בסופו של דבר כמעט ולא רואים כלום מההתזות. לא נורא:
אח"כ הרכבתי את קארדסטוק הבסיס על המסגרת:
ועכשיו טיפול בתמונה עצמה. זו תמונה מאד כהה (אוקי, אפשר להשתפר בצילום...), אז היה לי ברור שצריך משהו שיקפיץ אותה. כשהנחתי אותה על הדף המדוגם הבהיר, עם הדוגמא העדינה של הזיגזגים, היא עדיין לא בלטה מספיק לטעמי, אז נתתי לה מאטינג תכלת:
נכון שמקפיץ? כאן זה עדיין נראה חיוור, אבל בסופו של דבר, על הרקע של 'קיר הלבנים' והרקע הכתום - המאטינג תכלת האיר את התמונה והקפיץ אותה.
עכשיו הזמן להוסיף את הרצועה האורכית מתחת למאטינג הכפול. והנה פינת החסכן בגדול - לא השתמשתי ברצועה שלמה, אלא בשני מלבנים שאותם פינצ'צ'תי בבורדר פאנצ'. חדות העין יוכלו להבחין שלא שמתי לב כשפינצ'צ'תי לכיווני הדוגמא, ולכן אין רצף של דיגום. אבל באמת שצריך להסתכל מאד בדקדקנות כדי לראות זאת, אז לא נתקטנן הפעם (אבל נלמד לפעם הבאה...):
חותמת, סטיקרים תלת-מימדיים ובראד (הכל של MME, מקיט החיקוי שלי):
באנר שהורכב מואשי טייפ תוצרת בית שעליו הודבקו סטיקרים תלת-מימדיים של MME מקיט החיקוי:
כותרת מאותיות של 'תוצרת הארץ' (איך, איך תמיד חסרה לי אות מתאימה! לפחות אפשר לאלתר מאותיות אחרות), והדף גמור:
אגב, זה דף ראשון מזה זמן רב שלא עבר תחת מכבש הטאצ' האישי... שום דיסטרסינג!
עד לסוף החודש הזה, יש עוד דף אחד שהכנתי מקיט החיקוי, אותו אעלה מחר, ודף נוסף שהוכן לאתגר מדליק, שיעלה בבלוג ביום שני. הנה הצצונת לפיתוח תאבון:
כן... יש כאן שוב פרחים תוצרת עצמית, לצד פרחי פרימה:).
תודה על תשומת הלב ותשאירו עקבות לביקור שלכן, זה כיף לקרוא את ההערות שלכן!



Sunday, July 22, 2012

Celebrating Family Day - הקפה אחרונה (חלק רביעי ואחרון)

לפוסט בעברית, אנא גללו למטה.
תודה!

Welcome to Counterfiet Kit #2 mini challenge! Our challenge is all about 'CELEBRATING'. I took a photo of my youngest, a year and a half ago, on Family Day celebration at the kindergarten. The theme of the celebration was "coffee shop", where the kids were the waiters and waitresses. We, the parents, could "buy" coffee and cakes and the payment was in hugs and kisses :). Now, isn't that so sweet? a real celebration!
The photo is of my youngest, dressed as a waiter, kind of silly dress up, right?
Supplies are from my July CKC kit.
I used the #217 sketch from Creative Scrappers:
I also took inspiration from case file #28 at CSI:
This color palette is a very unusual one for me, and it was quite a challenge working with it. To solve the case I used these clues: circles, reptition (buttons, bows - the twine; brads). for the testimony - circular journaling spot; document something silly.
Here are some close-ups on the details:


Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated.

אני לא מוותרת על אף אימון ממחנה האימונים הסקראפי של אש קטנה, והנה הגעתי אל הדף האחרון אותו אני מעלה במסגרת מחנה האימונים. הפעם אש קטנה איתגרה  אותנו להכין דף עם שילוב צבעים לא שגרתי עבורנו. שאבתי השראה משילוב הצבעים באתגר באתר של CSI - צבעי חמרה, עם דומיננטיות של אדום/כתום וחום. בהחלט שילוב צבעים לא שגרתי אצלי. הייתי מאזנת אותו עם צבע ממשפחת הצבעים הקרים, אבל אופס... זו מהותו של האתגר, לא?
אז אספתי דפים, חומרים וקישוטים בגוונים המתאימים. 
הנה האסופה:
כן, גם כאן השתמשתי בקארדסטוק לבן ודף מדוגם שנותרו מהם רק המסגרות (ע"ע פינת החסכן הכרוני...). מרבית החומרים מקיט החיקוי של חודש יולי, אבל הוספתי גם שני דפים 15X15 של Cosmo Cricket בגוונים התואמים (בסוף השתמשתי רק באחד מהם). גם מקומם של הגלימרים לא נפקד, והכפתורים תוצרת בית:

טכניקה: או במילים אחרות - חתכו, גבירותי, חתכו!
דפים עתירי דוגמאות בולטות (יש המכנים אותם - דפים מקושקשים) יכולים להיות משוש לב לסקראפרית להשלמת קישוטים. אבל יש כאן קאץ' קטן - צריך סבלנות. הרבה סבלנות. חיתוכים עדינים. בעבר השתמשתי לשם כך במספריים של גזירת ציפורניים, אבל מאז שגיליתי את המספריים של TH אני מכורה. אמצעי אחר בו אני נוהגת להשתמש לחיתוכים העדינים הוא סכין גרפיקאים חד ומדוייק.
אז מתוך הדף הפרחוני הזה (שהוא הצד השני של אחד הדפים שקיבצתי לי) חתכתי כמה וכמה פרחים בגוונים התואמים את הדרישות. הנחתי אותם בצד.
הרכבת המסגרת - הרכבתי את שתי המסגרות זו על גבי זו, לאחר שהקארדסטוק הלבן עבר דיסטרוס כפול ומסיבי.
הגיע התור לטפל בקארדסטוק החום הבהיר/קרם. חדות העין בודאי תבחנה שיצרתי דיגום של קיר לבנים, עם טיפה טון בהיר/כהה. אני אוהבת את האפקט, אבל בסופו של דבר בעיצוב הכולל של הדף לא רואים זאת. לא נורא, אפשר בדף אחר, בפעם אחרת. התזתי גלימרים בשלל הצבעים ואת שולי הקארדסטוק העברתי תחת מכבש הטאץ' האישי הידוע - דיסטרוס כפול. 
ואם חשבתן שבכך הסתפקתי, טעות! רציתי לשחק קצת גם עם מסיכה. בעזרת דיו גם כן בגוון חמרה, יצרתי מסגרת מהמסיכה, שתשמש בסיס לכל ההעמסה של שכבות המאטינג והתמונה. בסוף לא יראו הרבה מהמסגרת, אבל הרמז שלה גם כן מספק אותי.
הנה, כך זה נראה בסוף ההתעללות:
עכשיו מגיע השלב להעמיס את השכבות. הדף המדוגם הבהיר נחתך בקווים ישרים. לעומתו, הדף האדמדם נקרע ביד. הנחתי אותם אחד על השני. בין התמונה לבין המאטינג הכנסתי דוילי ועיגול כתום עם דיגום אדום (משאירה לכן לנחש מה המקור של העיגול הזה...). מתחת לכל הכבודה הזאת הנחתי את הפרחים הגזורים ובאנר ארוך בהיר שקיבל מאטינג חום כהה. על שוליו התחתונים של הבאנר גירדתי ראב-און עם כיתוב של הגדרה מילונית:
פיזרתי כפתורים, חלקם תוצרת עצמית וחלקם קנויים, ובראדים:
את הכיתוב מיקמתי על עיגול כפול (שני פאנצ'ים, מהשימושיים ביותר אצלי), כאשר שולי אחד העיגולים לוכלכו בדיו אדמדם:
והנה התוצאה הסופית:
שילוב הצבעים הזה הוא ממש מחוץ לאזור הנוחות שלי, ועדיין אני אוהבת את התוצאה הסופית. זו תמונה שמזמן רציתי להכין לה דף, והרגשתי קצת מוגבלת בעיצוב בגלל צבעי התמונה. והנה, נקרתה ההזדמנות ליצור את הדף, עם שילוב צבעים שכל כך מתאים לתמונה עצמה. מסקנה: אתגרים, אתגרים ושוב אתגרים. הם פשוט מצליחים לגרום לי לצאת מאזור הנוחות.
מה אתן חושבות על הדף?
ולא נותר אלא לסיים בעוד שורה מתוך השיר המלווה את מחנה האימונים הסקראפי שלי:
ואני מתבלבל ונופל,
אהה, אהה, אהה....
(על קו הזינוק/מיכה שטרית)

תודה על תשומת הלב ובאמת שאני מעריכה מאד את כל מי שקוראת את הכל ואף טורחת ומגיבה. כיף לקרוא את התגובות שלכן וזה בהחלט מעודד להמשיך.

Saturday, July 21, 2012

הקפה אחרונה (חלק שלישי) - הלו, הלו סבתא! Hello, Grandma!!

לפוסט בעברית, אנא גללו למטה.
תודה!
This is my take on July sketch contest at My Creative Sketches, with this beautiful sketch:
All supplies are from my July Countrerfeit Kit, except from the swirl stamp that is from my June Counterfeit Kit.
I used three different flowers - MME brad, MME stamp and a homemade flower (the brownish one).
The photo is of my eldest, 7 years ago, talking on the phone with his grandma. He always loved talking with her, telling her all his stories :).
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated.
דף נוסף מקיט החיקוי של חודש יולי, ונוסף במחנה האימונים הסקראפי של אש קטנה, אשר הפעם איתגרה אותנו לנצל שאריות. זה אתגר כלבבי! שהרי לא זורקים כאן כלום! ופינת החסכן מככבת לה שוב ושוב.
אז איך התבשל הדף הזה? (האמת? הוא התבשל תוך כדי ולצד בישולי השבת :)))...) הנה כך -
כרגיל, מתחילים מתמונה ודפים. נאספו להן שאריות מפרוייקטים קודמים (ואיזה מזל שלדפים המדוגמים יש שני צדדים, והפעם שניהם יפהפיים!):
דף הזיגזגים הגדול נחתך כך שנותרה מסגרת. אל דאגה, גם השאריות מבפנים עוד ימצאו את יעודן בדף הזה (ואפילו ישארו עוד שאריות שימצאו דרכן לפרוייקטים עתידיים):
הדף הכחול עם הזיגזגים הגליים נחתך כדי לשמש בסיס, עם החור שפעור באמצעיתו, והנה הוא עובר תחת מכבש הטאץ' האישי (=דיסטרוס, אבל הפעם לא כפול):
כאן הזמן לשתף בטיפ שאולי מוכר מאד לחלקכן ואולי לחלקכן לא - כשאני מתכוונת להשתמש בחתיכה מתוך דף מדוגם, אני משתדלת לחתוך את החתיכה הרצויה כמה שיותר ממרכז הדף, כך שאוכל להשתמש בעתיד ביתרת הדף כמסגרת לדף אחר, או כדף בסיס כשהחלקים החסרים יכוסו בדפים/תמונות.
והנה שני החלקים מורכבים זה על גבי זה ויש תשתית לעבודה:
אוקי. מה עושים עם החור הזה באמצע??? אפשר, כמובן, להשאיר אותו כמות שהוא, כי הוא יכוסה לגמרי ע"י הדוילי והתמונה. הבעיה היא שדוילי ותמונה לא נותנים מסיביות מספיקה  ועלולה להיווצר 'בטן' במרכז הדף. וכאן בא לעזרה המאטינג של התמונה. לקחתי שארית של דף קראפט בהיר, ועליו הדבקתי את התמונה:
ואם חשבתן שבדף שכולו שימוש בשאריות אני אתחיל להיות פזרנית, או אשכח את פינת החסכן - אז טעות.... גם כאן מככבת פינת החסכן, וחלק מהרצועות המאונכות לא נגזרו למלוא אורכן, אלא בחתיכות הנראות לעין לפי הסקיצה. ויד על הלב - אם לא הייתי מספרת לכן, הייתן רואות? כנראה שלא...
וקישוטים - פרח שהוא בראד, פרח שהוא חותמת שהוחתמה פעמיים והודבקה עם דבק ספוג ובאמצע הוכנס בראד נוסף, ופרח מעשה ידי (רואים שאני אוהבת את פרחי הבית:)...) :
הסוירלס הם החתמות וגזירה עדינה:
בסוף, היה חסר לי בעין צבע אדמדם לאיזון, אז תפסתי לי שארית קטנטנה שנשארה מדף שהכנתי (ואותו אראה בשלב מאוחר יותר, כי הוא למשימת DT), מה זה קטנטנה? קרעים של שארית :). פינצ'צ'תי והכנסתי מתחת לבורדר המוחתם בפינה השמאלית עליונה של התמונה. עכשיו זה נראה לי יותר מאוזן:
אותיות של 'תוצרת הארץ', והדף הושלם:
עוד דף אחד נותר להשלמת מחנה האימונים הסקראפי, דף ברוח האתגר 'הכל כלול' של אש קטנה. בקרוב הפוסט בעניין, ואחריו יגיע הזמן לקונטרה, לא? יהיה מעניין....


תודה על תשומת הלב!